Real Time Analytics

Livet På En Kant

Oinspiration!

Publicerad 2014-05-07 11:55:27 i Vanlig vardag,

Idag är ingen bra dag. Vädret suger. Det är kallare än kallast och jag har noll inspiration till att göra något. Både inne och ute.
 
Det kanske är så att man behöver ledighetsdagar ibland. Jag känner mig lite lat då jag borde, jag borde både ditten och datten, men jag orkar inte.
 
Lika bra att acceptera faktum och lägga sig och vila. Det känns faktiskt mest rätt när det väl kommer till knipan. Lite tvätt kan jag iaf styra upp. Det är mycket som ska sorteras och slängas eller ges bort.
 
Litet bagage var det..... på alla plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela