Real Time Analytics

Livet På En Kant

När allt inte klaffar

Publicerad 2014-05-02 09:42:24 i Vanlig vardag,

Livet till sig inte exakt som det borde. Det är tiden som inte vill spela samma liga som mig. Jag antar att det bara är att sätta sig ner och göra det man kan och hinner och sedan lämna resten åt ödet. Haha! Kanske inte ödet, men man får ta allt eftersom. På ett sätt är jag även beroende av tiden och det är. Jag kommer att få tid för eftertanke.
Allt kommer att gå vägen. Jag har reservplan B, C, D osv längre än du antagligen kan räkna i alfabetet.
Plan A är rimlig, men det finns hål och osäkra kort.
Ett problem är jobb och inkomst i det tilltänkta framtida landet, men även för det har jag fallskärmar som kan fånga upp mig.
Nog ska jag väl klara även det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela