Real Time Analytics

Livet På En Kant

Multitasking gone bad!

Publicerad 2014-05-09 14:10:07 i Vanlig vardag,

Är du rädd för att köra bil i Stockholm bör du INTE läsa detta.
 
I morse var jag ut och skulle köra hästtransport in till Stockholm city. Jag har nu nytt rekord i hur många saker jag klarar av att göra samtidigt. Jag är fullt medveten om att "vissa" av dessa saker inte är helt ok. Mer än en faktiskt. Dock påverkade det inte min bilkörning.
 
Dessa saker klarade jag av samtidigt
 
*Framföra fordon med hästtransport i rusningstrafik på E4 mellan Stockholm och Arlanda.
*Hålla i en kopp kaffe utan att spilla.
*Ringa ett samtal.
*Under samtal ta fram en sida och läsa upp vad som står på sidan.
Samtidigt som jag utförde ALLA dessa saker klarade jag även av att
*Titta i höger backspegel
*Sätta på blinkers
*Ratta bilen
*Framföra fordonet i den nyuppkomna "högrigaste" filen.
 
Jag tycker personligen att detta var mycket bra utfört. Nog för att jag är kvinna, men alla dessa saker samtidigt tycker jag visar på extrema multitaskingegenskaper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela