Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej Norge!

Publicerad 2014-05-12 17:09:22 i Vanlig vardag,

Så jävla glad! Jag fick precis mail om att jag var perfekt för ett av jobben jag sökt tidigare idag i Norge. Det är verkligen bäst att köra på spontanansökningar. Antagligen hamnar man inte mitt bland tusen andra då, utan de kanske till och med läser ansökningen och öppnar cv:et.
Nu känns det iaf som steg ett på resan är färdigt. Jag blev faktiskt så glad att jag nästan började gråta. Jag hade lust att stanna bilen och kliva ut och skrika. Man kanske är knäpp, men då får det vara så.

Jag kan erkänna att jag höll på att tappa hoppet lite om att jag skulle klara det här. Hur ska jag kunna leva utan häst i tre månader? Det är nog värt det i slutändan. Jag får be om lite bilder på tottosar under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela