Real Time Analytics

Livet På En Kant

Flyttstäd med utrensning

Publicerad 2014-05-06 11:00:11 i Vanlig vardag,

Jag la precis ut ett antal saker som jag ska sälja på en facebooksida. Jag hoppas att de försvinner ganska snart. Det är skönt att rensa ur ibland. Jag har en del som jag kommer att skänka bort till Skopan i Väsby också. Det blir bra. Ibland är det bra att lätta på bagaget. Flera möbler tänkte jag köra på tippen. Det är tur jag har släp.

 

Nu blir det lite bak-dags för jag har lovat höbonden att han ska få äppelpaj idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela