Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett avslut -> en början

Publicerad 2014-05-27 22:19:15 i Vanlig vardag,

Imorgon flyttar hästarna. Ni anar inte hur skönt det ska bli. Det känns som en enorm frihet. Nu är det liksom svart på vitt. Det är klart! Ett avslut som blir till en början. Jag har ingen aning om var jag hamnar i höst, men det gör sak samma. Jag har massor att hinna med innan det och jag har en känsla av att tiden under sommaren och förhösten kommer att gå snabbt. Imorgon ska jag skriva på hyreskontraktet på lägenheten jag ska bo i i Norge och den känns otroligt bra, bättre än jag kunnat ana. Vem önskar inte den här utsikten över havet?

Dessutom fattade jag det som att jag skulle få bo i takvåningen med två andra. Det kan ju nästan inte bli bättre.
Det här är första anhalt. Det här gör att Norge-trippen blir något längre än jag tänkt mig från början, men nu blir det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela