Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det blir bara bättre och bättre

Publicerad 2014-05-28 13:06:30 i Vanlig vardag,

Livet känns bara bättre och bättre. Beslutet att flytta blir bara mer och mer rätt.

Jag blev bitter för någon dag sedan. En person som jag gjorde en bra sak för har betett sig som en ren jävla skitstövel mot mig och jag började undra om mitt beslut var rätt. Det behöver jag inte fundera över mer. Livet framöver kommer bli tungt för vissa och mycket bättre för rätt personer.
Idag kom jag på att min innersta önskan är att ärligt vara genomgod och sann mot mina riktiga vänner. Det är precis jag nu tagit det. Jag är ärligt glad för alla som det blivit bättre för senaste tiden. För andra väntar en hård och tuff framtid. Det är synd att det inte är en följetong man kan följa live, men jag har andra viktigare saker att göra nu.
Snart går lass nummer två med hästar. De första var lyckligare än lyckligast över sin nya hage med gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela