Real Time Analytics

Livet På En Kant

Två förslag på andra stall!

Publicerad 2014-03-07 09:08:45 i Vanlig vardag,

Ja, det tog inte lång tid innan jag fick två förslag på stall som skulle kunna gå att hyra. Jag tyckte bäst om det jag fick tips om sist. Det första var nämligen en stor anläggning och det känner jag att jag inte orkar med. Det andra däremot passar betydligt bättre och om det skulle vara så att det skulle gå att hyra är det bara två boxar som inte är uthyrda redan från början.
Ja, som ni förstår är det lite större än det jag har idag. Förutsättningarna är bättre både vad gäller tränings- samt ridmöjligheter.
Bara att vänta och se vad som händer. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela