Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tog ledigt för att arbeta!

Publicerad 2014-03-18 15:01:33 i Vanlig vardag,

Jag tror att jag är störd på vissa saker. Idag skulle jag vara ledig, men imorgon tog jag ledigt - för att kunna arbeta!
Det är helt sjukt. Jag vet inte vad jag håller på med. Nåväl. Nu ska jag iaf skriva de 23(!!!) artiklarna jag har kvar att skriva. Det lär ta en liten stund.

I eftermiddag blir det sedan ridning av nytillskottet i stallet. Det ska bli en intressant upplevelse.
 
Jag glömde, när jag skrivit mina 23 artiklar ska jag fortsätta med frågeformuläret jag har i uppdrag att fylla i. Frågorna är på engelska, sedan ska jag hitta informationen på svenska till svaren för att sedan svara kunden på engelska. Det här ska bli intressant och roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela