Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänk om man kunde.....

Publicerad 2014-03-06 20:18:49 i Vanlig vardag,

Jag antar att alla någon gång ställer sig den frågan. Det har jag gjort också. I just det här fallet önskar jag att jag kunde var mer öppen och ärlig med det jag skriver. Tänk om jag kunde skriva exakt så som det är.
 
Grejen är att OM jag skulle göra det, fastän jag ändå bara skriver sanningen, skulle det ändå innebära att jag får ställa mig i ledet till alla som skrivit något som kan uppfattas illa av någon annan.
 
Ett tag tänkte jag att kunde skriva ett inlägg i en annan blogg och sedan lösenordsskydda den och bara ge dem jag hade lust koden. Vad händer då när jag säger nej till person C som faktiskt inte har något med saken att göra och den säger till person B?

Nej, det här håller inte. Jag orkar faktiskt inte mer. Nu är det slut med att städa skit efter annan. Det sistnämnda har en person gjort medvetet och för att åtgärda det fick jag till svar att jag kunde göra det. Det innebär massvis med timmars arbete för mig och jag kan garantera att den andra personen kommer att förstöra igen.
 
En person sa till mig en gång att "det är ingen som tackar en för att man är snäll".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela