Real Time Analytics

Livet På En Kant

Massor med extrajobb

Publicerad 2014-03-19 11:16:44 i Vanlig vardag,

Jag fick massor med extrajobb. Det blev lite mer än jag räknat med från början. Grejen är att jag tänkte investera en del i pengarna som jag tjänar på detta till något alldeles speciellt. Jag hoppas att det blir något stort av det. Det är än så länge hemligt och till allt är klart och färdigt kommer det att förbli hemligt.
 
Nu blev det alldeles för mycket jobb för bara en person så jag fick kalla in en liten extraresurs. Hihi!
Nåväl, det är iaf bra pengar. Mycket skrivande blir det och om jag får säga det själv skriver jag fan bra texter alltså. Språket på bloggen här blir ibland kanske inte det bästa då jag skriver ett inlägg på max typ 2 minuter och i dem ingår inte korrekturläsning av någon högre kvalitet. Jag irriterar mig ibland på att jag sätter orden i fel ordningsföljd, men det är en skada man får av att skriva för fort.
Tyvärr kommer ni aldrig att kunna se texterna jag skriver som jag säljer, för där räknas jag som en ghostwriter. Det är iaf roliga ämnen och jag har redan lärt mig en del på mina två första uppdrag. Jag ska ge lite feedback till den ena som köpt mina texter. Det är för att få lite bättre kvalitet på kommande texter han vill köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela