Real Time Analytics

Livet På En Kant

löshoppning på schemat idag

Publicerad 2014-03-29 21:38:01 i Vanlig vardag,

Idag åkte vi och löshoppade hoppan. Jag får återkomma med mer info. Nu vill jag bara sova. Den här dagen började kl 8 i morse, sedan har den gått i ett. Jag hann packa och leverera 39 säckar bajs och 20 halm. Det var inte bara jag naturligtvis fick jag hjälp av Lottie. Vi blir rikare och rikare på vårat bajs. Idag betalade det ALLT kraftfoder och mineraler för hästarna i en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela