Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag förstår att många undrar....

Publicerad 2014-03-23 10:05:49 i Vanlig vardag,

......hur jag gör. Ibland vet jag inte själv, men ibland glimtar jag till. Som idag. Jag har en stor fördel jämfört med er andra och det är att jag i grund och botten har en otrolig känsla för business. Det känns lite för mig som att spela poker. Jag kan sitta och vänta i månader på rätt hand. Sedan, när jag bästa korten på handen. Då slår jag till och spelar. Ett sådant tillfälle dök precis upp. Imorgon lägger vi korten på borden och då får vi se om jag väljer att spela eller om jag lägger mig.
 
Nu ska jag ut och packa bajs som jag sålt. Jag är lite fascinerad över att jag kan sälja bajs och tjäna en slant. Det är det som är businessen. Bajset är en kostnad för mig, men den här gången lyckades jag och fick till det till en förtjänst istället. Hemligheten ligger i att skapa en produkt som din kund vill ha. Den här gången hittade jag efterfrågan till det jag hade som utbud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela