Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den nya tiden

Publicerad 2014-03-02 12:16:50 i Vanlig vardag,

Jag har liksom gått över till den nya tidseran nu.
 
Mitt nya liv är nämligen mindre online tror jag. Jag har fortfarande en lunta med online-arbete i div former, just nu nästan mer än jag önskar, men det här är arbetet är bara SÅÅÅÅÅ roligt. Ni anar inte. Det är dessutom allt jag kan skriva för det är högst konfidentiellt. =D
Sedan spenderar jag mycket tid ute, jobbar röven av mig och resterande tid går åt till Mr X. Han är ju bara för bra.
 
Nåväl, som ni ser blir det inte mycket tid över till denna blogg just nu, inte heller någon facebook eller andra saker som innebär icke normalsocialt beteende. Som vanlig ligger jag nog aningens före min tid så ni andra kommer snart att haka på efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela