Real Time Analytics

Livet På En Kant

What ever makes you happy!

Publicerad 2014-06-27 23:18:03 i Vanlig vardag,

Jag är fett happy, men det är jobbigt att inte kunna dela med sig till alla. Det sista fick bara L veta. Det är iaf exakt det jag önskat och drömt om. Det är ju bara att konstatera - fundera aldrig för mycket. Bestäm dig för vad du önskar och låt det ske. Förr eller senare händer det du önskat.

Jag har övat i två år nu och jag måste säga att
jag blivit duktig på att önska och sedan släppa fokus. Nu är (nästan) det jag önskade i hamn. Resten kommer!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-06-28 09:44:34

Alt ordnar sig ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela