Real Time Analytics

Livet På En Kant

Utanför komfortzonen

Publicerad 2014-06-30 15:23:18 i Vanlig vardag,

Igår var jag utanför komfortzonen big time! Det sjuka är att utanför komfortzonen finns SÅ mycket att uppleva. Jag lärde mig något väldigt viktigt om mig själv. Jag måste försöka få mindre fördomar. Alla säger nog att de är fördomsfria, men hur det än är har vi alla egna fördomar. Jag vet inte varför jag helt plötsligt sket i att strunta i om de jag haft. Jag antar att det var lite slumpartat. Känslan jag fick tillbaka var enorm och jag upplevde en av det bästa dagarna någonsin i mitt liv. Ni borde pröva själv!

Vad har gjort att du hållt något tillbaka idag? Jag gissar att du kommer på åtminstone en sak. Släpp loss lite och lev! Pröva med det lilla idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela