Real Time Analytics

Livet På En Kant

När stallet är färdigt......

Publicerad 2014-06-01 11:04:36 i Vanlig vardag,

......är det bara att fortsätta med lägenheten. På onsdag ska jag vara färdig här. Sedan känner jag att jag kanske ska skriva vem som ligger med vem, vem som suttit full på min uteplats och pratat om att knulla på toaletten osv. Jag tror att det skulle ge er ett bättre perspektiv på saker och ting.
Idag ska jag iaf fokusera på att packa kläder jag tänkt ha med mig till Norge. Jag antar att jag ska packa sängkläder och så också. Väskan blev helt plötsligt väldigt liten...... Nåväl, jag behöver ju inte gå naken ändå. Det här ska nog bli bra. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela