Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet i Norge

Publicerad 2014-06-18 01:12:00 i Vanlig vardag,

Jag vet att det inte blir så mycket uppdaterat just nu. Det är faktiskt så att jag helt enkelt inte orkar. Mina dagar består i princip av att jobba, sova och äta. Däremellan är jag trött och oinspirerad av att skriva. Det som inspirerar mig just nu är att jag tycker det är så sjukt roligt att jobba. Varje dag är rolig faktiskt.
 
Idag hade vi ett bröllops-sällskap. Jag har dessutom börjat hitta min plats. Det känns verkligen som att det här kan bli bra. Nu måste jag duscha. Jag har vänt på dygnet redan och vi är nattugglor när numer.
 
Jag har dessutom kommit på en sak till när det kommer till norrmän och det är att de är väldigt kristna en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela