Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känner mig lite småkriminell

Publicerad 2014-06-26 22:01:31 i Vanlig vardag,

När jag åkte tåget mot flygplatsen igår (vilket jag även var alldeles för sen till för att jag prompt skulle köpa skor) råkade jag sätta mig i komfortzonen. Man ska betala extra, men jag är alldeles för snål. Vet ni känslan av att tjuvåka när man inte får? Den är skön......

Idag köpte jag vin på taxFree. En liter mer än man får ta in i Norge. Det tycker jag att jag var värd efter att gå fått visa leg. Ser jag verkligen ut att vara under 20? Nåväl, "smugglade" gjorde jag iaf. När jag skulle gå ut genom tullen ser jag att det finns två utgångar, en för de som har tull att deklarera och en för de som inte har det. Jag gick naturligtvis genom den sistnämnda. Återigen utan att skämmas gick jag direkt vidare och sitter nu på tåget, i komfortzonen. Hehe! Ja, ungefär här slutade också min "kriminella" bana.

Nu ska jag återgå till att vara ärlig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela