Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kan man slänga allt som inte går ner i resväskan?

Publicerad 2014-06-03 14:43:18 i Vanlig vardag,

Jag funderar seriöst på att slänga ALLT som inte kan ges till Skopan i Väsby. Jag står här själv och får inte ut några möbler ur lägenheten. Jag har inte heller något förråd. Jag hade tänkt ha kvar saker som för mig innebär någon form av affektionsvärde, men nu står jag utan förråd. Den enda lösningen är att ge bort och de kommer och hämtar eller slänga. Det lär bli några vändor på tippen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela