Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är kär!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2014-06-24 21:46:00 i Vanlig vardag,

Jag är verkligen kär i den här platsen. Det känns som att jag aldrig kan flytta härifrån nu. I just lööv it!
Ni lär förstå vad jag menar när ni tittar på bilderna. Det är som att bo i paradiset.
 
Jag åkte med Therese idag och de första två bilderna är från ett ställe mellan Helgeroa och Stavern.
 
Här är lite bilder från Stavern där vi åt idag. Helt oslagbart och det blir DEFINITIVT minst ett besök till här.
 
Var man än kommer finns det alltid utiskt över vatten.
 
De här bilderna är från det att jag gick över bron på vägen hem. Snacka om utsikt. Jag är tacksam över att jag kunde gå över och njuta av utsikten.
 
Den här bilden känns som att den skulle göra sig som ett vykort till och med. Ibland glimtar jag till bakom kameran. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela