Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dags för årets party!!!!

Publicerad 2014-06-01 14:59:10 i Vanlig vardag,

Nu blir det till att byta om och göra sig redo för årets partaj. Det är värstingbuffé och fri dryck som står på schemat. Förra året fick vi finare buffe än den vi serverat under travdagarna och de var värda runt 700-800/person. Snacka om att vara tacksamma över att vi kommer och jobba. =D
 
Det här blir inte bara att att fira förra helgens lyckade evenemang utan även att jag numera är fri från stallet. Sista tiden har det verkligen bara varit en börda.
 
Om en timme bör jag sitta på tåget och innan det ska jag hinna duscha, plocka ur tre sadlar ur bilen, köpa släpvagnslås, parkera bilen, hämta busskort och gå till tåget. Känns som att jag bör sätta fart. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela