Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bokat resa

Publicerad 2014-06-25 07:55:26 i Vanlig vardag,

Nu har jag bokat resa. Det blir en snabbvisit till Sverige. Jag är ju typ sista minuten-människan. Varför bokade jag inte för en vecka sedan? Jaja, ikväll åker jag iaf. Ett tag funderade jag på att åka bil, men jag är bara nästan så galen att jag sätter mig och kör 140 mil på två dagar.
Flyget blir inte förrän ikväll så jag hinner göra både det ena och det andra innan det. Morgonen ska iaf inledas med de obligatoriska banan och kokospannkakorna. Dagen är alltid räddad när de har ätits till frukost.
 
http://www.paleoskafferiet.se/category/pannkakor-och-vafflor/
Sedan har jag lovat att bjuda på den soppan som är överst på den här sidan http://www.paleoskafferiet.se/category/varmratt/soppor/. Jag har gjort den en gång och den var sjukligt god.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela