Real Time Analytics

Livet På En Kant

Två veckor

Publicerad 2014-07-28 19:12:00 i Målmedvetenhet,

Hur mycket kan man förändra sitt liv på två veckor?

Jag ställer mig den frågan för jag tänkte nämligen det. Det kan hända att det tar hela tre(!!!) veckor, men jag kan leva med det. Om jag nu skulle lyckas med detta, det känns faktiskt väldigt bra just nu, lovar jag att ni kommer att få ta del av det big time här på bloggen. Jag vet att jag kommer att lyckas för det är min fulla övertygelse att om jag tror på något och det känns bra så kommer det att ske. Därför kommer jag att lyckas. Då är liksom målet helt plötsligt väääldigt nära och jag har bestämt mig - jag SKA dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela