Real Time Analytics

Livet På En Kant

Problem med att flytta

Publicerad 2014-07-21 14:21:30 i Vanlig vardag,

Det är fan krångligt att flytta till annat land. Idag måste jag återigen till banken för det går tydligen inte att föra över pengar till det svenska kontot.....suck alltså!

Nåväl, bara att åka dit igen och be om hjälp.
 
Sedan måste jag också reklamera mixern jag köpte för den gav upp igår. Tur att jag för en gångs skull sparade kvittot.

Nåväl, en liten tur på en ledig dag har ju aldrig skadat. Ikväll ska jag ha myskväll med tacos för mig själv. Det känns som ett nice och bra beslut. 

Kommentarer

Postat av: Solan

Publicerad 2014-07-21 15:14:06

Allt kan inte gå som på räls 😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela