Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min BFF kommer hit

Publicerad 2014-07-09 01:56:42 i Vanlig vardag,

Nu är det klart. Min BFF, L, kommer hit om någon vecka. Ni kan inte ana hur mycket jag ser fram emot det. Vi ska ha så nice. Det känns toppenbra. Jag var tvungen att dubbelkolla med jobbet att jag VERKLIGEN inte jobbar den helgen för det hade ju varit alldeles för ruttet att hon kommer hit och sedan jobbar jag hela dagarna. Frågan är nu bara vad vi ska hitta på för skojsigt. 
Jag har fått tips om en nice strand en bit härifrån och den vill jag besöka. Vi får nog kolla vad vi har lust med första dagen. Vi får ju typ hela 4 dagar tillsammans här och borde hinna med en hel del kuligheter. =D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela