Real Time Analytics

Livet På En Kant

Megamongodag i Brevik

Publicerad 2014-07-19 16:10:00 i Vanlig vardag,

Idag är det Bacalao vilket betyder att det är massor, massor, massor med folk här. Jag jobbar så det är lugnt. Vi skrattade lite här i huset och säger att det är en fiskesuppefestival vilket ju faktiskt är ganska sant. Nåväl, jag ska ta några bilder åt er så ni får se fasan med era egna ögon.....

Massor med folk=jag får ångest på bara tanken. Om ni vill leva med att älska folkmassor, flytta aldrig till landet. Det är en ekvation som blir långvarig och aldrig går ihop igen.
 
Nej, nästa vecka är vi tillbaka på ruta ett: Brevik, den lilla sagobyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela