Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ljuset på andra sidan

Publicerad 2014-07-29 13:33:00 i Målmedvetenhet,

Det är så skönt att ha bestämt sig för hur jag ska göra i framtiden. Det blir som jag tänkt från början. Jag fick en liten svacka, men nu är jag på hugget igen. Jag funderade mycket över vad JAG vill och nu har jag funderat färdigt. Det var av den här anledningen jag kom till Norge och av den här anledningen jag kommer att lämna Norge igen. Inte än på ett tag, men inom sinom tid. Jag har först ett kontrakt här och jag har planer på att förlänga det.
I Sverige har jag noll och ingenting. Lite materiella saker och hästarna såklart. Där kommer jag inte att stanna länge.
Sedan har vi målat. Det handlar helt om hästar. Vore det inte för att Norge är som ett u-land när det gäller hästar hade jag nog stannat här. Målet för vad jag vill är omöjligt att uppnå här. Jag vet liksom vad jag vill.
Jag har tre fantastiska hästar som ska ridas, tränas och tävlas. Det är det JAG vill. Det är det som räknas. Nu är det bara lite småsaker som ska "fixas".
 
Ni ska veta en sak. Ni som tror att allt här går som på en räls. Småsaker som ska fixas betyder fucking everything.Ibland känns det som att jag spelar rysk roulette med mitt liv och det gör jag nog också. Du skulle antaligen ha lättare och bättre förutsättningar än mig att göra det här, men det skiter jag i. Det finns en liten chans och jag ska fan kämpa. Jag ska nå mitt mål. Jag ser det redan framför mig så det är bara att köra tills jag kommer fram. Det är så livet fungerar. Det finns aldrig någon perfekt tidpunkt. Du kan vänta tills du dör eller så serverar du dig livet här och nu. Vi lever bara en gång. Se till att göra det bästa av det.
 
 
 
Jag är redan på det sistnämnda i mycket i livet, men jag guidar så gärna de sakerna. =D
 
 
Det som i slutändan fick mig att ta det sista beslutet om att att flytta vidare är rätt är Simon och Hoppan. Jag vill att de ska få en ärlig chans och jag vill vara med på den resan. Jag behöver det för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela