Real Time Analytics

Livet På En Kant

En personalfest senare....

Publicerad 2014-07-08 12:40:02 i Vanlig vardag,

Det är sjukt slitigt att vakna upp efter en personalfest, speciellt om man har tilgång till dryckesbongar. Nåväl, jag känner mig ok trots allt. Jag höll mig liksom till att dricka Bacardi Breezer och jag var inte fullast. Dessutom lyckades jag sköta mig för en gångs skull. Helt ok med andra ord. Ni vill inte veta hur mina tidigare personalfester har gått till.
 
Nu blir det en tur med gratisbussen över till andra sidan. Senare i eftermiddag blir det arbete. Jag tror att det kommer att fungera alldeles utmärkt. Jag har en del mer att fixa med, men det kanske blir imorgon eller övermorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela