Real Time Analytics

Livet På En Kant

Destination: Hemlig

Publicerad 2014-07-17 22:15:20 i Vanlig vardag,

Imorgon är det dags för ledig dag igen. Det kommer bli tokskoj. Jag blev medbjuden på en liten tripp en bit bort. Det kommer bli spännande. Jag lovar bilder.
 
Det här kvällen kommer jag inte att röra mig från soffan jag precis satt mig i. Den som nämner vitlök eller römmedressing kommer jag nog ge en fet smäll. Ni kan själva pröva att "såsa" upp 1500 småbyttor med römmedressing så kommer ni att första vad jag menar. På lördag är det dags för Bacalao här i byn och det sägs att det kommer 15 000 personer den dagen.
 
Här kan ni läsa lite mer om Brevik http://www.brevik.no/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela