Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vissa människor passar bara bättre ihop

Publicerad 2014-01-21 15:09:39 i Vanlig vardag,

Ibland fascineras jag över vilken känsla vissa människor skapar hos en.
 
Just nu tänker jag på EN person. Det känns lite som att jag testar personen hela tiden. Även om jag kan verka öppen för det mesta, oftast pratar jag ju för mycket också, är jag en ganska osäker person längst in. Speciellt när det kommer till män. Till saken hör: Den här personen har ÄNNU inte skapat en enda ångestglimt i mitt inre. Trots pågående tester. Jag faschineras över det hela då jag kan sitta med ångest en hel dag över vissa saker som kan hända eller sägas. Det blir inte så här.
 
Är det så att man passar bättre ihop med vissa människor bara, elller? Nåväl, slutfunderat på det. Jag har saker att göra. Vovven vill ha medicin då han har fått problem med prostatan och hästarna vill ha mockat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela