Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sökt x antal nya jobb idag!

Publicerad 2014-01-27 11:18:36 i Vanlig vardag,

Jag jobbade röven av mig i december och ändå fick jag inte lön som jag ansåg att jag var värd. Alltså söker jag nu nytt jobb. Jag vill ha bättre lön. As simple as that! 
Jag tycker om mitt liv och vill ha det som det är, men jag vill ha mer ekonomisk frihet. Istället för att sätta sig ner och "dö" tar jag helt enkelt tag i det och ser till att tjäna mer pengar.
 
Jag ska söka några till. Jag kanske har någon inre boende längtan efter något som nu kommer att uppfyllas, vad vet jag. =)
Vi får se. Jag tänkte ha nytt jobb innan den här veckan är slut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela