Real Time Analytics

Livet På En Kant

Plågorna som tynger en

Publicerad 2014-01-27 14:04:17 i Vanlig vardag,

Jag har idag gjort mig vän med livet. Jag vet inte varför jag tvingade mig själv att plågas så under en tid. Nu är iaf det avklarat och jag ska gå vidare fri. Det var inte bara det som släppte idag. Jag insåg samtidigt att jag bar på någon form av tyngd sedan en tidigare sak som jag varit fri från länge. Förstår ni vad det är jag menar? Det är alla de här sakerna man bär inom sig som blockerar en. Jag tror att det är viktigt att göra sig fri från dem eftersom de tynger ner mentalt.
 
Jag har iaf bokat dejt till ikväll. Det började med en fika, men nu blev det till och middag. Det här låter ju lovande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela