Real Time Analytics

Livet På En Kant

Igår kväll...... =)

Publicerad 2014-01-31 10:25:53 i Vanlig vardag,

En dag bestämde jag mig. Det här var ett tag sedan. Jag bestämde mig för att jag själv först skulle hitta mig själv innan jag ens tänkte tanken på att träffa någon annan. Det blev så också. Jag valde helt enkelt att vara själv. Sedan har jag funderat mycket på vad JAG vill ha. Jag gjorde liksom upp en lista på kriterier som jag ville att en potentiell man skulle uppfylla. Nu verkar jag ha hittat värsta toppenkillen.
Igår frågade han mig om jag ville komma förbi på en kopp kaffe. Nu hann jag inte riktigt då det tog väldigt lång tid med hovslagaren innan. Sedan hade jag rast och eftersom han bor precis vid jobbet tänkte jag att jag kunde springa in på rasten. Då blev det kaos på jobbet också. Då frågade han om jag hunnit äta och jag fick en inbjudan till mat. Hmm....tänkte jag: Om jag skulle vara hungrig när jag slutar tar jag emot inbjudan. Jag brukar normalt sett vara aptrött när jag slutar kl 22 och inte ett dugg hungrig. Vad tror ni hände igår?
Jo, jag var tokhungrig och åkte naturligtvis förbi och åt mat med honom. Hästarna fick kvällsmat ganska sent. Hihi!
 
L(fd inneboende) har fått mig att lyssna på den här musiken igen. Det sjuka var att jag i höstas hade börjat få någon längtan efter just den här musiken och sedan spelade hon den hemma hos sig. Asskön när man sitter hemma och är ledig en fredag. Ikväll ska jag träffa "you know who" igen. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela