Real Time Analytics

Livet På En Kant

En dag med Paleo-frukost!

Publicerad 2014-01-24 06:53:12 i Vanlig vardag,

Nu har jag ju ätit Paleo-maten några dagar och jag känner mig återigen som en ny människa. Idag inleder jag också med en snäppet bättre frukost i form av banan och kokospannkakor. Några gjorde jag i plättform och de blev faktiskt ännu godare. 
 
Det ska bli intressant att se om energiboosten håller i sig nu när jag äter den här maten. Det skulle ju vara toppen. 
 
Det som också är intressant när man äter den här maten är att det  i princip bara fylls på i den bruna soppåsen. För er som inte vet vad det är så är det matavfall. Det blir nästan inget i själva soppåsen. Snacka om att det blir skillnad. Inte konstigt att man mår bättre när man bara äter riktig och äkta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela