Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ante<3Simon=Simon<3Ante

Publicerad 2014-01-06 20:27:10 i Vanlig vardag,

Ante och Simon har verkligen blivit värsta bästisar. Jag tycker mer och mer om Simon ju mer tiden går. Han har verkligen börjat visa på en fin och rar personlighet. I början var han nästan lite blyg, men nu vågar han visa sig lite mer. Det här blir nog bra. Han verkar dessutom ty sig väldigt till Ante och de är toppenpolare. Igår stod de bredvid varandra utanför stallet när jag spolade bådas ben samtidigt. Det är det som kallas snälla och väluppfostrade hästar. Mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela