Real Time Analytics

Livet På En Kant

Taggad nu!

Publicerad 2014-02-08 17:36:40 i Vanlig vardag,

Något fick mig att bli lite. Jag vet inte vad det var, men antagligen att isen nästintill är borta på ridbanan så det går att motionera hästar igen. Jag tror det kan bli bra ett tag framöver. Sedan insåg jag att det snart kanske är möjligt att åka och träna med Ante. Jag hoppas det. Någonstans hittade jag inspirationen till att åka och tävla igen. Det är ju bra länge sedan nu. Tänk lyxen att ha två så fina hästar som Ante och Simon i stallet. De är två stjärnor faktiskt.

Nej, nu är det snart dags för arbete. Det är arbete som gäller ikväll, men jag fick en liten lucka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela