Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mjo, det är dåligt med uppdateringar på bloggen, men....

Publicerad 2014-02-15 23:35:40 i Vanlig vardag,

....det har sina orsaker.
 
Idag har jag faktiskt spenderat i princip hela dagen med en viss X. Det var asskönt! Vi var iväg en sväng och "shoppade". Eller, jag följde med när han skulle handla lite. Han hittade inte det han skulle ha, men lite annat. Jag fascineras av hur lika vi är. 
Sedan såg vi färdigt filmen och typ sov. Jag fattar inte hur jag kunde vara så trött. Det kan vara så att det var första gången på x antal veckor, dagar, år som jag var helt ledig. Ni anar inte hur skönt det var. Han bjöd på mat också. För första gången i mitt liv har jag ätit äkta korv. Det var sjukt gott! Annars är ju korv något som är uteslutet ur min kost numer, men nu när den inte var processad var den supergod. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela