Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon är jag "ledig" på fm

Publicerad 2014-02-07 22:44:45 i Vanlig vardag,

Skönt kanske ni tänker, men jag är inte ni. nej, nej, jag tänker: praktiskt! då kan jag passa på att lasta in de ca 700 kg hö som väntar på gången just nu. Det räcker inte med det. För att höet ska få plats måste jag inleda med att flytta ca 100 kg halm till annan plats. Den ligger just nu där höet ska in. Jag ska också mocka x antal boxar och göra lite annat. Det känns skönt att jag tror att jag kommer få vila på em en stund innan jag ska åka och jobba. Ja, det här är bara min version på ledig.

Jag pratade med vad som mer och mer verkar te sig som världens bästa man nu på kvällen och han sa jag hoppas, hoppas att du är ledig nästa helg. Jag har inget inbokat då. Lööv!!! Gissa vad jag ska göra? Av en händelse var det en som skrivit upp sig på vad som egentligen är mina pass. Hehe! Pinsamt när det kommer fram att hon gjort fel. Nästa helg gör det inget. Jag tänker bara ha en toppenhelg med vad som mer och mer liknar en riktig drömman. Han uppfyller FORTFARANDE varenda sak jag önskar mig hos en man och varje gång jag tänker "om han inte......" så dröjer det inte många minuter innan han gör just det. Hur rätt kan något bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela