Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gjort om upplägget och priset i stallet

Publicerad 2014-02-06 13:06:32 i Vanlig vardag,

Ja, jag bestämde mig för att göra det. Jag har tänkt länge på att göra en förändring. Nu finns möjligheten att stå till riktigt bra pris alternativt att betala för in/utsläpp. Jag tror att det blir bättre så. Kostnaden för att stå utan att betala för service blir då ca 1800 med hö och 2500 med service. Jag tror det blir bättre. Det öppnar iaf för möjligheten att jag har fler intressenter.
Tror ni inte att det blir bra. Vi har dessutom jättefint hö, vanligt hö. Det känns faktiskt som värsta lyxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela