Real Time Analytics

Livet På En Kant

Filmer: Simon före och efter!

Publicerad 2014-02-21 21:03:42 i Simon,

Jag filmade ju Simon häromdagen och ikväll visade jag filmen jag gjorde när han kom och filmen som jag tog häromdagen. Wow! Vilken skillnad! Jag borde bli hästtränare. Ibland känns det som " I´m born to it". Jag måste nog lägga ned mer krut på ridning, träning och tävling framöver. Ni kommer inte att tro era ögon när ni ser filmerna. Det sjukaste är att personligen anser jag att jag gjort ingenting. Det är som att jag har magic fingers.
 
Det är nästan på dagen exakt två månader mellan filmerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela