Real Time Analytics

Livet På En Kant

Debut på Simon!

Publicerad 2014-02-21 13:16:46 i Simon,

Jag borde sätta mig upp och rida Simon. Det känns som att det börjar bli dags. Först tänkte jag anlita någon. För er som inte vet har han varit lite instabil att rida tidigare. För någon vecka sedan kände jag att det var dags att börja rida honom igen.

För er som känt mig länge kommer ni ihåg Ravita. Han påminner mycket om henne. Hon var ju lite speciell som ni kanske kommer ihåg.
 
Nu står här iaf Simon, lika udda och ser lite likadan ut i kroppen faktiskt. Nåväl, jag ska nog lyckas med detta också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela