Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om två dagar har jag semester

Publicerad 2014-12-28 11:20:41 i On the road, Vanlig vardag,

Gissa om jag längtar. Jag önskar att jag kunde ha semester även från mig själv. Sedan dagen före julafton kommer jag att ha jobbat 65 timmar. Vad jag jobbat sedan innan i december har jag inte ens orkat räkna ihop, minst en heltid tror jag. Det kanske inte är konstigt att jag känner mig lite sliten, har ont här och där och är allmänt trött. Nu ska jag iaf fixa i stallet och ta det lite lugnt innan det sista passet innan semester. Det enda jag vet är att jag kommer åka från Sthlm sedan får jag se vad som händer. Kanske en tur till Danmark, men vet faktiskt inte om jag orkar. Kanske blir det bara vila. Jag ska iaf passa på att njuta av den här utsikten. 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela