Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart så

Publicerad 2014-08-23 12:47:33 i Vanlig vardag,

Hur det än är går tiden framåt och man kommer närmare målet. Imorgon börjar jag packa och jag väntar på att paketen ska komma fram. Planen att flyga och skicka paketen har bytts ut mot färja och tåg. Det känns mer spännande än ett flyg. Visserligen tar det lite längre tid och jag hinner passera både Tyskland och Danmark på vägen, MEN ack så mycket roligare. Dessutom är min packning så j-vla tung att jag redan har ångest för att kånka runt på den från båt till tåg och sedan byta tåg osv.
 
Det är ett litet problem jag har och den enda båten som går härifrån går på eftermiddagen. Jag kommer att komma ganska sent till Danmark och det innebära att resan kommer att gå över en natt. En natt som spenderas, ja, jag vet inte. Jag får helt enkelt lösa det. Det blir roligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela