Real Time Analytics

Livet På En Kant

Planeringen går framåt

Publicerad 2014-08-13 23:02:04 i Vanlig vardag,

Ni vet ibland känns livet ruttet. Det gjorde det ett tag för mig, men helt plötsligt var det som att jag hittade strömmen i floden igen. Helt plötsligt börjar sak efter sak, mycket som sett helt omöjligt ut, lösa sig. Jag tror någonstans att man ska fortsätta se och leta lösningen. När man ger upp och inte längre försöker slutar man även se målet. Jag har ju målet klart framför mig det är bara resan dit.
 
Jag behövde en bostad vilket faktiskt har varit klart sedan en tid.
Jag behövde en transport ned - vilket jag nu hittat.
Jag behöver någonstans att ha häst - vilket jag nu tror att jag hittat.
Jag behövde någonstans att sälja mina hästsaker - vilket jag nu tror att jag hittat.
 
Allt blev helt plötsligt så jävla enkelt när jag körde på magkänslan föll en par bitar på plats och snart är hela pusslet färdigt. 
 
Jag visade ju bilder för någon dag sedan på saker jag beställt hem och berättade samtidigt om en annan order, ja, den är tydligen färdig att packas den 16:e. Fatta hur nära allting är helt plötsligt. Jag vet ju vad som är på gång efter dessa saker och jag bara dör av längtan. Det är bara så sjukt att jag kan. Ni kan också, en del av er som läser här är kanske lite hämmade av alla hinder ni byggt upp, men lugn bara lugn. Jag lovar att när jag är ordentligt på G ska jag göra en liten guide till hur ni lyckas också.
 
Nu ska jag se tredje delen på en serie jag tittat på. Jag har haft en toppenkväll med supersällskap och trevligt kortspel och jag bara läääääängtar till nästa gång. 
 
Ha det! (som vi säger här i Norge istället för hejdå)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela