Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har spamat facebookvärlden med bilder

Publicerad 2014-08-27 19:38:34 i Vanlig vardag,

Idag kom äntligen mina paket och man känner sig verkligen som ett barn på julafton.
 
Jag har redan fått massor sålt Jag måste nog fira med en glass. =) Sedan gäller det att packa iordning allt så jag kan skicka det på ett smidigt sätt. Jag har en bra ide om hur det ska gå till.
 
Jag vet att jag har ett gäng med läsare som inte är på facebook så för er kommer alla bilderna här.
 
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2014-08-28 07:12:39

Har du någon hemsida eller så där man kan se priser?

Svar: Jag har påbörjat en sida på facebook https://www.facebook.com/pages/HorsEgo/597905383574141
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela