Real Time Analytics

Livet På En Kant

En massa arbete blev det nu.....

Publicerad 2014-08-27 20:51:28 i Vanlig vardag,

Nu har jag massor att packa. Jag har redan sålt 6 stycken träns, 2 eller 3 tyglar, 2 schabrak, 2 grimmor och ett antal pannband. Vet inte ens om det är allt, men nu ska jag sätta mig och skriva ner allt ordentligt på papper. En del ska skickas redan imorgon och en del på lördag (om det är öppet för att skicka i Holland på lördagar).
 
Puh! Om ni bara visste hur överbelamrad jag är med en massa hästgrejer just nu skulle ni skratta. Det roliga när man lägger ut alla saker är att man får en massa merbeställningar. 
 
Nu jäklar ska här säljas hästprylltar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela