Real Time Analytics

Livet På En Kant

Beställt saker i massor!

Publicerad 2014-08-08 16:17:14 i Till salu,

Nästa vecka får jag hem massor med saker jag beställt. Det kommer vara först till kvarn för de som vill köpa då det i första leveransen bara är en av varje. 
 
Här kommer ett urval av saker.
Rosa schabrak med pärlkant
 
 
 
Blinggrimmor
 
Nosgrimma med vitt och rött bling.
 
Olika stilar på pannband
 
Blått schabrak med blingkant
 
 
Stigläder med bling.
 
Tyglar med bling.
 
 
Det var ett urval, mer bilder kommer. =)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-08-08 16:50:31

Vill ha d bruna tränset och d blåa schabraket :)

Svar: Du har första tjing på de.
Livet På En Kant

Postat av: Stina

Publicerad 2014-08-08 16:57:27

Vad kostar tyglarna med bling?

Svar: Jag sätter priserna när varorna kommit, men det kommer att vara bra priser.
Livet På En Kant

Postat av: Viktoria

Publicerad 2014-08-15 04:49:39

Pris på pannbanden ?

Svar: I den beställningen kommer det bara komma ett av varje modell så jag prissätter varje enskilt pannaband så snart de kommer.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela