Real Time Analytics

Livet På En Kant

4 timmar kvar i Norge

Publicerad 2014-08-28 08:51:37 i Vanlig vardag,

Fy fan alltså, nu har jag ångest. Jag har 4 timmar kvar här nu bara. Sedan är jag helt ute och flyger. Hur ska jag våga?
 
Jag har liksom inte mycket till val nu. Resan kommer att ta 28 timmar. När jag kommer fram kommer helgen att vara fullspäckad med saker. Det känns helt galet faktiskt. Jag kommer att åka runt på massor med äventyr. Bad-failar jag, åker jag hem till Sverige ett tag igen, men jag tror det kommer att gå alldeles utmärkt där nere.
 
Jag har både planer och ideer för hur livet ska gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela