Real Time Analytics

Livet På En Kant

Transporten har fått sommarskor

Publicerad 2014-04-12 23:00:17 i Vanlig vardag,

Stackars hästtransporten får arbeta mycket. Imorgon är det 3:e eller 4:e vändan den här veckan. Den får rulla mycket. Om någon vecka är det dags för ännu mer rullande. Då blir det långtur. Däremelllan lär det bli fler turer. Jag vet inte, men jag tror att snittet måste ligga på att den rullar iaf 3 gånger / vecka.
Hur överlevde jag innan??? Lika bra att inte fundera över sådana saker. Det är tur släpet finns här nu när det behövs så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela